24 коментара

Вземете на половин цена картата, която ви спестява 50% от цената на над 9000 хотела в България и по Света!

Често задавани въпроси:
 
1.
Какво включва членството в Хотел Експрес Интернешънъл ?
Членството е персонализирано за период от една година. Членовете получават  членска карта и указател на всички членуващи хотели. Членството в Хотел Експрес ви дава право на безплатни резервации в чужбина и достъп до над 9000 хотела по цял свят.       
2. Какъв е срокът на валидност на картата за отстъпки Hotel Express?      
Картата за отстъпки е валидна 12 месеца, считано от месеца на закупуването и.       
3. Каква е таксата на годишното членство в програмата Hotel Express International?
Годишната цена е левовата равностойност на 150 евро. 
4. Колко пъти за срока на валидност мога да използвам своята карта за отстъпки Hotel Express?       
Неограничен брой.         
5. Може ли семейство да се използва картата за отстъпки?       
Да, ако семейството е настанено в една стая или апартамент.        
6. Може ли картата да бъде на името на фирма?
Картата за отстъпки е само индивидуална. Притежателят на картата може да се настани в двойна стая или апартамент и с него могат да пребивават и колеги, приятели или роднини, които нямат карта за отстъпки.         
8. Задължени ли са хотелите, членуващи в програмата Hotel Express International винаги да предоставят стая на притежателите на карта за отстъпки?       
Не. Хотелите потвърждават резервациите само ако в желания от вас период от време има свободни стаи. Тъй като повечето хотели нямат 100% заетост през по-голямата част от годината, около 80-85% от резервациите са успешни. Процентът на потвърждения е по-висок в случаите, при които резервацията е направена значително преди датата на пътуването.           
9. Ако в определен период от годината или дни от седмицата хотелът има специална цена или промоция, то в такъв случай от коя цена получавам отстъпка?       
Всички притежатели на карта за отстъпки Hotel Express получават отстъпка от стандартните цени на хотела. Стандартна е цената, която е указана в договора с Hotel Express International и която действа през по-голямата част от годината.
10. Задължително ли е да се направи предварителна резервация в хотела?      
Предварителната резервация и нейното писмено потвърждение гарантират получаването на отстъпката. Не е изключено хотелът да предостави отстъпка и без предварителна резервация, но наличието на резервация и потвърждение от хотела, получено по имейл или факс, дава сигурност за валидността на резервацията и хотелските цени.          
11. Кой прави резервацията?      
Клубните членове могат да направят резервацията сами или през българското представителство на фирмата. При индивидуални резервации е задължително да се легитимирате като клубен член на Hotel Express International, да посочите номера на Вашата карта за отстъпки и номера на кредитната си карта, както и да поискате потвърждение на резервацията. Интернет страницата ни позволява директно правене на резервации в хотелите, като голяма част от членуващите хотели предлагат оn-line резервации. При останалите потвърждението за резервация и цени се получава по е-mail или факс.       
12. Можем ли да получим намаление в цената на картата, ако закупим карти за голям брой свои служители?       
Да. Отстъпките за покупки на по-голям брой карти се договорят с местното представителство на Хотел Експрес в България.       
13. Каква е категорията на хотелите, членуващи в системата на Хотел Експрес?     
В системата на Хотел Експрес Интернешънъл членуват реномирани три, четири и петзвездни хотели.          
14. Как се процедира при изтичане на срока на валидност, картата?       
При изтичане на срока на валидност на картата за отстъпки, е необходимо да подадете нова заявка и да заплатите актуалната годишна цена за продължаване на членството в програмата Hotel Express International.
Коментари
Симеон Кръстев Здравей sweeps,
Сред партньорите на Хотел Експрес Интернешънъл е Wyndham Hotel Group - http://www.wyndham.com. Те притежават 10 различни марки хотелски вериги и под тяхно управление има около 6000 хотела (Ramada, Microtel, Super8, DaysInn) . Отстъпката от 20% е за техните хотели, които се намират предимно в САЩ и Канада. Има отделен сайт само аз картопритежатели, където всички наши клиенти могат да направят онлайн резервация за всичките им хотели. ВАЖНО! Отстъпката от 20% е от най-ниската онлайн обявена цена за тези хотели... Което в повечето случаи означава доста над 50% отстъпка от цена на рецепция.2011-03-08T08:34:07
sweeps Много хубава оферта.
Интересува ме намалението за всички хотели ли е 50%? Защото видях на сайта на картата някакви 20% за някои хотели.. не разбах точно за какво става дума. Само за тези в САЩ ли е и всички в Европа ли са на 50%?
Колко скоро след закупуването на картата мога да резервирам хотел? Трябва ли да е в мен вече? Благодаря!2011-03-08T01:56:14
Симеон Кръстев Благодаря Enti, картата наистина работи. Помислете мили хора, ако тази система не функционираше, дали щеше да е 24 години на пазара. Разбирам, че за някои от вас отстъпката от 50% ви се струва голяма. Имайте в предвид, че в туристическия отрасъл това е нормален процент отстъпка за голям туроператор. Купувайки от хотелиера стаята с 50% отстъпка големия продава на по малки туроператори или агенти, те пък продават на крайни клиенти. Всички по пътя слагат своят комисион 15-20% и накрая крайния клиент получава отстъпка от около 10-15% от цена на рецепция. Ние, от Хотел Експрес Интернешънъл, скъсяваме пътя, махаме посредниците и свързваме директно клиента с хотела.2011-03-04T11:41:01
Симеон Кръстев Съжалявам, ако сте ме разбрали неправилно boriana_stoeva. По нашето черноморие още няма засилено търсене. През следващите няколко седмици очакваме да включим поне 10 хотела на морето. Те ще се включат, тъй като сезона още не е продаден.2011-03-04T11:33:51
Валентина Колева Г-жо Даскалова, моите впечатление са други. Вчера звъннах на Рич, за да ги попитам директно, ако притежавам тази карта наистина ли цената на нощувката пада на 50%. От рецепцията бяха много любезни и ми обясниха, че единствено проверяват в офиса на хотел експрес дали съм член и ДА ако картата е валидна цената е наполовина и съм добре дошла. По-скоро хората от хотела нямат достатъчно опит с тези карти...не виждам как след като попитате за свободна стая и потвърдят след това ще започнат увъртания...А и всички знаем, че най-скъпата стая в хотел е свободната :)2011-03-04T11:29:48
Spaska Daskalova Не само хотелите по морето, а и останалите хотели в България отказават резервация, като например хотел Медите Сандански и хотел Рич Велинград. По трагичното е че преди да се представи човек като член на Хотел Експрес Интернешънъл навсякъде има свободни места, след споменаването започва едно увъртане от страна на хотелиера, докато не ти стане ясно, че не си желан гост в техния хотел.2011-03-03T22:21:13
boriana stoeva Благодаря ви за бързия отговор. Ако правилно съм ви разбрала, за обявените хотели във вашия сайт от нашето черноморие, няма свободни места за това лято?2011-03-03T17:50:22
Симеон Кръстев Здравейте boriana_stoeva,
По правило 2-3 седмици преди настаняването е достатъчно рано. Когато има панаир е нужно поне 2-3 месеца. Ситуацията в Гърция е извънредна, мужду другото и в Турция е така. Този летен сезон огромни туристически дестинации пропаднаха - Египет, Тунис и съседните държави. Целият поток туристи се преориентираха към южните ни съседки, както и към България. Ние се занимаваме с туризъм от 11 години и за първи път през февруара имаме Stopsells на хотелите по морето - това означава, че са продадени на 100%.2011-03-03T16:44:23
boriana stoeva Здравйте, в често задаваните въпроси е споменато, че 80 - 85% от резервациите са успешни. На случаен принцип, проверих наличностите в 3 хотела в Гърция за период от май до октомври месец. Нямаше свободни места. Оказва се, че не мога да се възползвам за дадените хотели. Въпросът ми е колко време предварително трябва да се направи резервацията, за да имам шанс да си запазя места и имали от къде да се получи информация в кои хотели евентуално ще има свободни места?2011-03-03T16:33:00
Симеон Кръстев Здравейте spaska daskalova,
Благодаря за хубавия въпрос! Политиката на хотелиерите, коити правят този бизнес професионално, е да имат постоянна еднаква цена на рецепция през цялата година. Изключение правят случаите на панаир (напр. Пловдивския) или сезонност (както са курортните хотели). Договорите ни с хотелите са за 50% отстъпка от цена на рецепция.2011-03-03T13:00:08





Твоят коментар: