2 коментара

50% намаление на пакети за двама в хотел "Тегел" Лозенец

За нашите гости и за туристите на с. Лозенец организираме разходка из Странджа планина по маршрут: Чатала - Орешка река - Сиву - Манастир "Св. Троица" - Попови скали - Стари мързевски колиби - Скокът - Караджов вир - Тисовица - Трионска река. Ще се насладите на прекрасни гледки от Странджа планина, ще опитате прясно издоено мляко и истински странджански манов мед. Приключенията Ви очакват!

Коментари
Валентин Николов И аз бях на почивка в този хотел. Доволен съм от престоя си там и от персонала също. Проблемът с паяжините го имаше и при мен, но след като се обърнах към камериерката веднага беше решен. Туй с осветлението в коридора е малко пресилено щото се задейства автоматично с датчик, а на един етаж са няколко осветителни тела и няма как да са изгорели всичките. Отделно автоматичния режим на осветлението се задейства ключ.
Иначе хотелът е наистина близко до по-чистата част на плажа. Състоянието на паркинга който се използва не е по различно от това на другите подобни пансиончета в околността.
За тази цена си заслужава!2011-08-28T11:02:46
Нина Иванова Този месец бяхме в хотел "Тегел". Ето какво мога да кажа абсолютно обективно. Красива външна градина, добре изглеждащ отвън и вътре хотел. Наистина има къде да паркирате вашия автомобил, макар че не бих нарекла утъпканите тревни площи между дърветата паркинг, какъвто хотелът казва , че предлага. Плажът е близо до хотела, което също следва да се отчете като предимство. За съжаление обаче има и негативи. Когато се настанявахме в стаята, която беше токущо "почистена" установихме, че по тавана и ъглите на стаята и банята, както и по пердетата има не само паяжини, но и наистина много паяци от всякакви размери. Това ясно показа качеството на чистенето в хотела. След като сами премахнахме този проблем, се оказа , че неприятните изненади не свършват до тук. Кабелът на кабелната телевизия беше повреден, поради което имахме 4 канала с чист звук и картина. Обърнахме се към служителка на хотела с молба да каже, на когото е необходимо да поправят кабела, но тя "учтиво" заяви , че нищо не може да направи и да се обърнем към шефа на хотела. Не смятам , че гостите на хотела трябва да търсят хората , които отговарят за подръжката на хотела. След като намерихме собственичката на хотела тя ни обеща , че ще се погрижи, но това така и не се случи. Вечерта обаче ни очакваше още едно допълнение. Оказа се, че на нашия етаж няма осветление в коридора , което се дължеше на липса на електрически крушки. Помолихме собственичката да се погрижи и за това , но до края на почивката се наложи да светим с телефон , за да отключим стаята. Явно крушки нямаше само на нашия етаж , но смятам че след като гостите на който и да било хотел информират собствениците/управителите/служителите за подобно неудобство , те от своя страна следва да се погрижат за хората , които си плащат за да почиват в техния хотел.2011-08-23T17:45:20





Твоят коментар: