18 коментара

50% намаление на двудневен, тридневен и петдневен All Inclusive пакет за двама в Гранд Хотел Приморско*****!

Хотелът предлага настаняване в 180 двойни стаи, както и в 100 едностайни и двустайни апартаменти. Стаите и апартаментите разполагат със собствен санитарен възел с душ кабина/ вана и сешоар, кабелна/ сателитна телевизия, балкон/ тераса с изглед към морето или града, климатик, мини бар, личен сейф.
Двойни стаи –просторни, елегантно обзаведени с телефон, сателитна телевизия , минибар/платен/, мокет, WC, сешоар, душ кабина/вана, тераса. По-голямата част са с морски изглед.
Апартаменти - дневна и спалня, телефон, сателитна телевизия, минибар/платен/, мокет, WC, сешоар, душ кабина/вана, тераса.
Ресторанти и барове:
Гранд хотел Приморско разполага с 3 ресторанта, 4 бара, включително и нощен клуб, барбекю на самия морски бар.

Коментари
Mariq Galina Здравейте, имате ли свободни места от 10.09.2014-15.09.20142014-09-04T11:59:22
Даниела Михайлова Здравейте!Колко е доплащането за апартамент?2014-08-19T00:10:05
Екип Vipoferta Здравейте,

Свържете се с рецепцията на хотела за повече информация.2014-08-19T09:37:17
Румяна Върбанова Здравейте!Има ли свободни места за периода 25-30.08 за петдневен пакет?2014-08-13T23:25:19
Екип Vipoferta Здравейте,

Няма свободни места за желания от вас период.2014-08-14T09:20:00
Maria Markova здравейте в крайна сметка пак един и същ въпрос задавам но има ли свободна стая за периода 04.09-09.09 сутринта ми казахте че има а сега чета че няма .Питам защото само тогава мога да се освободя а не след 7.има ли смисъл да плащам ваучера който резервирах сутринта но нямах време да платя защото бях в офиса .2014-08-13T18:55:47
Екип Vipoferta Здравейте,

Няма свободни места за желания от вас период.2014-08-14T09:19:33
Miroslava Chaushova Здравейте, купих ваучер за 5дни : от 08.09 до 12.09,към момента все още не съм го заплатила,имам дете на 2години и 4 месеца, за него сега ли трябва да заплатя или на място в хотела?2014-08-13T17:12:40
Екип Vipoferta Здравейте,

Доплащането за деца се извършва на рецепцията в хотела.2014-08-13T17:14:45
Diliana Kutova Ваучера го закупих сутринта, изпратих номера на посочения мейл и зачах отговор дали в посочения от мен период има свободни стаи, за да преведа съответно парите. Без потвърждение за свободни стаи, не мога да заплатя, тъй като дати през септември не ме устройват. При така изяснената /надявам се/ ситуация ме интересува - това че съм изпратила сутринта номера на ваучера, означава ли че може да получа стаите или не?
Благодаря2014-08-13T16:53:04
Екип Vipoferta Здравейте,

Вие сте изпратили номер на заявка. Ваучер получавате единствено след заплащане, както е посочено и в условията на офертата.2014-08-13T17:08:33
Diliana Kutova Ок значи, тъй като към момента не съм платила ваучера и не съм получила потвърждение за резервация от 26.08, да разбирам че няма да ме огрее?2014-08-13T16:34:24
Екип Vipoferta Здравейте, отново,

Резервация се потвърждава единствено при закупен ваучер. За желания от вас период свободните места са изчерпани.2014-08-13T16:45:16
даниела христова искам да попитам възможно ли е да се комбинира ваучерири от двудневният пакет и тридневният с последователни дати за две двойки семейства за 5 нощувки и от кога най-рано2014-08-13T16:28:27
Екип Vipoferta Здравейте,

Може да закупите няколко ваучера и да ги използвате последователно.
Свободни места има за периода след 7 септември към този момент.2014-08-13T16:30:51
Diliana Kutova Ами благодаря, но чета тук в коментарите че места за август няма ... или не съм разбрала?2014-08-13T16:26:46
Екип Vipoferta Здравейте,

За август месец свободните места са вече изчерпани. Хората, които са направили резервация за август и са платили вече ваучери, ще бъдат настанени.2014-08-13T16:29:38
Diliana Kutova Здравейте!
Сутринта изпратих номера на ваучера и молба за резервация на 3 стаи от 26 08 . Какво става? Има ли свободни стаи или не?2014-08-13T16:08:01
Екип Vipoferta Здравейте,

Ще получите отговор на е-майла.2014-08-13T16:14:08





Твоят коментар: